czwartek, 10 maja 2012

58.

kasza jaglana z sorbetem truskawkowym i 'gazowaną' Milką

` Jeździj na rowerze. `

tag, do którego zaprosiła mnie Pałlina :
  1. Ulubiona propozycja na śniadanie  ?  owsianka / kasza jaglana <3
  2. Największą inspiracją jest/są dla mnie ... ?  mój tata, choć to bardziej autorytet. inspiracja to obecnie Lana Del Rey
  3. W wolnym czasie... ? moda / fitness / internet
  4. Ulubiony sport  ? kiedyś koszykówka, dziś zajęcia z fitnessu, kocham step + bpu !
  5. Nie wyobrażam sobie życia bez... ? rodziny i przyjaciół
  6. Największą radość sprawia mi...? uszczesliwianie bliskich
  7. Ulubiony wypiek ? ostatnio dam się pokroić za sernik, uwielbiam też proste ciasta z owocami, drożdzowe, ucierane itp
  8. Ulubiony smak lodów to ? wszystkie sorbety
  9. Jestem uzależniona od... ? kawy
  10. Najbardziej lubię w sobie... ? swój wredny charakter, pyskatość i to, że nie dam sobie w kasze dmuchać
  11. Moje motto brzmi...: na dzień dzisiejszy 'fall seven times, stand up eight'

14 komentarzy:

  1. Sorbet truskawkowy! *.* Serniki też ubóstwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada z bąbelkami! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Chciałam wczoraj kupić taką Milkę, ale stanęło na Ritter Sporcie <3

    Ja za sorbetami nie przepadam, wolę takie mocno śmietankowe lody :P
    Lana del Rey jest śliczna i ma piękny włos, uwielbiam jej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. motto mi bardzo odpowiada ;) zrobilo sie cieplej a tu u Ciebie wprost idealne sniadanko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej, lody na śniadanie, no znowu, znowu, znowu mnie stresujecie. Bo ja też bym chciała, ale gardziołko jest takie wrażliwe! Eeee tam, trzeba zakupić lody!
    Chciałam się zapisać na step.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm jaglanka z sorbetem... ;) Do zrobienia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz ju ż wiem jak wygląda moja foworytka wśród jaglenek :) -jest nią Twoja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w wielu kwestiach czuję się z Tobą kompatybilna w przyzwyczajeniach ;) m.in. jesli chodzi o kawę i pomoc innym ludziom :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie daj sobie w kaszę dmuchać! gorąca najlepsza XD XD
    cudna ta "gazowana" czekolada!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna milka!
    Lodyyyy na śniadanie-marzenie z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm wspaniała jaglanka ;)
    za sernik to ja polecę nawet 100 km :D

    OdpowiedzUsuń
  12. http://jesc-pic-kochac.blogspot.com/2012/05/blog-post_6078.html

    Zapraszam Cię do zabawy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń